Bonjour!

Ny blogg!
Mitt namn är Josefine och jag är dryga 15år. Jag går i nian och ska snart välja gymnasium och med mina betyg så tror jag att jag kommer in på de flesta som jag vill gå på. Jag är en plugghäst fast ändå inte, jag sitter alltid och pluggar i sista sekund men jag satsar ändå på skolan. Jag är en tv-torsk och följer serierna; gossip girl med uuursnygga chuck och nate, one tree hill med clay och nathan, och desperate housewives och lite andra serier.
Jag gillar att umgås med vänner och familj och jag är ett twilightfreak och skulle både dö och döda för Robert Pattinson. Jag har träffat både Taylor Lautner (Jacob) och Kristen Stewart (Bella) in person och det var jävligt häftigt må jag säga.
Jag lyssnar på olika sorters musik, nu är det mestadels bruno mars( Ä-L-S-K-A-R grenade och just the way you are) och daniel adams ray.
Jag sjunger en del och spelar liiiite gitarr men jag är inte bra på det utan kör för att det är kul.
Jag är förövrigt sämst på att blogga och har haft hundratals bloggar som gått åt skogen.
Nu ska jag fortsätta med gossipgirl. See ya!

Andras kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-05 @ 00:49:03
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: xexozrkum

Hey very interesting blog!|

2012-10-16 @ 15:04:06
URL: http://www.wuyosuxub.com

Lämna en kommentar här<3:

Namn:
Om du vill skriva igen.

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv kommentaren här!:

Trackback
RSS 2.0