ny design

Hello everybody! Idag har jag inte gjort så mycket, ätit och tittat på film typ. Jag såg precis klart Alice in wonderland och den var faktiskt bättre än vad jag räknat med! Filmen slutade för typ en timme sen och sen dess har jag suttit parkerad framför datorn. Imorgon ska jag iväg och jobba och kanske äta lite subway och shoppa något om jag orkar. Nu ska jag checka lite medium typ och kanske dricka lite te. Skriver igen imorgon! BTW, vad tycker ni om den nya designen? Jag är ingen mästare direkt och därav resultatet. Jag tycker ändå att den blev helt ok, men inte mer än så. Puss på er och ha en bra lördags-söndagsnatt :)

Andras kommentarer
Postat av: e l i n ♥

Nu har jag svarat på din fråga på min blogg! :)

2011-01-09 @ 11:55:33
URL: http://eliinhjortsbergs.blogg.se/
Postat av: alice

hihi ser fortfarande inte din header xp

2011-01-09 @ 23:21:56
URL: http://alicestahre.blogg.se/

Lämna en kommentar här<3:

Namn:
Om du vill skriva igen.

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv kommentaren här!:

Trackback
RSS 2.0