t.r.å.k.i.g.t

Holy crap! Jag är fan lite trött. Sitter i vardagsrummet och stirrar på en massa bloggar... Har svintråkigt faktiskt! Kom hem ifrån ballish runt elva kanske, och då skypade vi, sedan skulle alice sova och jag fick sitta själv kvar. Jahapp tänkte jag och spanade in en massa bloggar.... Nu är bloggarna typ slut och jag kommer inte på något att göra. Ska kanske hämta min datorladdare,julmust och tandborste och sova nere på soffan inatt, för det är lite mysigare. Sitter och råglor på facebook ifall att någon rolig loggar in. Louise är online men hon dissade mig på skype, sadface.
Jaja, enough of the complaining, nu får jag väll sätta på en rulle eller så. Ha det super!
slog på stort.
så fin bild på alices fingrar och gitarren tagen av louise.

Andras kommentarer
Postat av: irene

fin blogg!

allt bra?

2011-01-07 @ 01:56:41
URL: http://xoocute.blogg.se/

Lämna en kommentar här<3:

Namn:
Om du vill skriva igen.

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv kommentaren här!:

Trackback
RSS 2.0